Amasya Et Ürünleri güvenilir lezzetleriyle şimdi de kendi mağazalarında tüketiciyle buluşuyor
foodinlife.com.tr - haber / Eklenme Tarihi: 26.07.2018 15:19:19

Amasya Et Ürünleri güvenilir lezzetleriyle şimdi de kendi mağazalarında tüketiciyle buluşuyor

Amasya Et Ürünleri, Amasya’nın Suluova ilçesinde bulunan Ekur Et Entegre Tesisi’nin bir markası olarak 2016 yılından bu yana faaliyet gösteriyor. Son olarak perakende girişimiyle adından söz ettiren Ekur Et, toplam 6 ilde 14 mağaza ile ürünlerini doğrudan tüketiciyle buluşturuyor.

Ekur Et Entegre Üretim Tesisi 40 bin metrekare kapalı alanda, kesimhaneden paketlemeye bütün üretim süreçlerini tek çatı altında topluyor. Tüm ürünler tek bir noktada üretilip, tek bir yerden sevk ediliyor. Son dönemde perakende sektöründe de hizmet verebilmek için Amasya Et Ürünleri markasıyla paketli taze et ve paketli şarküteri ürünlerinin satışının gerçekleştirildiği mağazalarıyla adından söz ettiriyor. Amasya Et Ürünleri’ni ve perakende girişimi olan mağazalarını, Ar-Ge ve Kalite Güvence Uzmanı Emir Şadi Cansu anlatıyor: “Tesisimiz, günde 400, yılda 120 bin büyükbaş hayvan kesimi ve yılda 33 bin 600 ton karkas et işleme kapasitesiyle bölgenin besicilik faaliyetlerinin artmasına büyük katkı sağlıyor. Perakende sektöründe de hizmet verebilmek üzere Amasya Et Ürünleri markasıyla paketli taze et ve paketli şarküteri ürünlerinin satışının gerçekleştirildiği mağazaları açtık.” Mağazaların konsept gereği, satışını yaptıkları tüm ürünlerin sadece kendi ürettikleri ürünlerden oluştuğuna değinen Cansu, “Şu anda 6 ilde toplam 14 mağazamızla hizmet veriyoruz. Mağazalarımızda satışa sunduğumuz ürünler farklı profillere sahip tüketicilere hitap ediyor” açıklamasını yapıyor.

“Ürünlerimiz sadece dana eti içeriyor”
Fabrikada hijyen ve kalite standartları gereği sadece büyükbaş hayvan kesimi yaptıklarını dolayısıyla ürünlerinin yalnızca dana eti içerdiğini belirten Cansu, “Taze et ve şarküteri ürünleri olarak geniş bir ürün çeşitliliğimiz mevcut. Taze et grubunda ızgaralık et olarak dilimli bonfile, antrikot, kontrfile ve 21 ila 24 gün arasında özel klimatik odalarda yaşlandırdığımız dry-aged etlerimiz mevcut. Pratik yemekler olarak adlandırdığımız bölümde köfte çeşitlerimiz ve pişmiş hazır döner ürünümüz var. Şarküteri bölümünde ise geleneksel lezzetler sucuk, pastırma, kavurma, salam ve jambon gibi ürünlerimiz bulunuyor” diyor.

“Fabrikadan raflara aracısız hizmet sunuyoruz”
“Amasya Et Ürünleri mağazaları olarak biz müşterilerimize fabrikadan raflara aracısız bir anlayış içerisinde hizmet sunuyoruz” diyen Cansu, mağazalarda ürünlerle ilgili olarak tüketiciyle birebir iletişim halinde olduklarını belirtiyor ve “Üretimlerini kendi fabrikasında gerçekleştiren, kendi güvencesiyle ürünlerini sunan bir üretim tesisinin markası ve mağazalarıyız” ifadesinde bulunuyor.

“Müşterilerimizin talep ve isteklerini yakından takip ediyoruz”
Değişen yaşam biçimleri ve tüketim alışkanlıklarına uygun ürünler üretebilme amacıyla Ar-Ge çalışmaları yürüttükleri bilgisini paylaşan Cansu’nun bu yöndeki açıklaması şöyle oluyor: “Hali hazırda satışa sunduğumuz ürünlere benzer fakat alternatif tatlar ile müşterilerimize olabildiğince fazla çeşit ürün ulaştırmak istiyor ve Ar-Ge laboratuvarımızda yaptığımız denemelerle bu ürünlerin formülasyonlarını geliştiriyoruz. Mevcut ürünlerimize ek olarak farklı gramaj ve paketleme biçimleriyle de ürünlerimizi çeşitlendirmeyi hedefliyoruz.” Çeşitli AVM’lerde faaliyet gösterdiklerini dile getiren Cansu, sözlerini şöyle noktalıyor: “Müşteri memnuniyetini birincil hedef olarak tutarken mevcut mağazalarımızda öğrendiklerimiz ve edindiğimiz tecrübelerle hem ürünlerimizi hem de satış sürecimizi geliştirmek istiyoruz.”



Yorum Ekleyin :

İçeriklere yorum ekleyebilmek için lütfen kullanıcı girişi yapın.