İstanbul Coffee Festival 5’inci yılını da büyük bir ilgiyle geride bıraktı
foodinlife.com.tr - haber / Eklenme Tarihi: 24.09.2018 11:22:39

İstanbul Coffee Festival 5’inci yılını da büyük bir ilgiyle geride bıraktı

Dream Sales Machine‘in kahve sektöründe dünyaca bilinen etkinliği İstanbul Coffee Festival [İCF], bu yıl 20–23 Eylül 2018 tarihleri arasında Axess Ana Sponsorluğunda KüçükÇiftlik Park’ta düzenlendi. Festivalin ilk günü binlerce kahveseverin akınına uğradı. Keyifli ve bilgilendirici seminerler, eğlenceli workshoplar, küçük artizan esnaf, lezzet dolu nitelikli kahveler ve canlı konserlerle İstanbul Coffee Festival hafta sonuna kadar İstanbul’a kahve kokusu yaydı. Biz de İstanbul Coffee Festival’in sektöre yön veren markaları ve profesyonel isimleri ile gerçekleştirdiğimiz söyleşileri, seminerleri sizler için derledik.

Duyusal Tadım-Oğul Türkkan
5’inci İstanbul Coffee Festival, birbirinden keyifli etkinliklere de ev sahipliği yapıyor. O etkinliklerden biri de Nespresso tarafından düzenlenen Duyusal Tadım etkinliği. Kahve Uzmanı Oğul Türkkan kahve profesyonelleri ve kahve severlerle önemli bilgiler paylaşıyor. 






35 yıldır sektördeyim bugünleri görmek çok hoşuma gidiyor”
Makpa Yönetim Kurulu Başkanı Ali Sözmen: “İstanbul Coffee Festival çok başarılı bir festival. Cimbali gibi markalarımızla katılan arkadaşlarımız var. Daha ziyade son tüketiciye hitap eden bir marka. Biz de hem onları ziyaret ediyoruz hem de festivali takip ediyoruz. Festival oldukça hareketli. Ben 35 yıldır sektördeyim bugünleri görmek çok hoşuma gidiyor.”





 
Yeni insanlar farklı markalar tanımak güzel”
Gangon Mutfak Can Gafuroğlu: “Festivalde El Sabor ile birlikteyiz. El Sabor Güney Amerika mutfağında çok güçlü. Biz de ekmek arası ürünlerimizle kendileriyle iş birliği yaptık. Taco ve dürüm sunuyoruz misafirlerimize. Vejeteryanleri de unutmadık. Onlar için de kabak friteta yaptık. Kahvesini içip acıkan bizleri ziyaret ediyor. Yeni insanlar farklı markalar tanımak güzel.” 




 
Dinamik ve yoğun bir kitle var”
Kafeingo ve Rawsters Coffee Kurucusu Bertan Frayman: “İstanbul Coffee Festival’e her yıl katılıyoruz. Kafeingo ve Rawster markalarımızla buradayız. Her yıl olduğu gibi bu yıl da büyük bir ilgi var. Dinamik ve yoğun bir kitle var. Sektör geliştikçe kitle de yoğunlaşıyor.” 




“Kahvelerimize tatlı/tuzlu birçok lezzetimiz eşlik ediyor”
Caribou Coffee Pazarlama Uzmanı Gizem Kazancı: “İstanbul Coffee Festival bu sene daha dinamik, daha elit, bizler de lezzetli kahvelerimiz, kahve suyuyla portre çizen ressamımız ve dilek ağacımızla festivalde yerimizi aldık. İkram ettiğimiz kahvelerimiz klasik kahvelerimizden latte, Americano, cappuccino, filtre kahve ve espresso, yiyecek olarak cupcakelerimiz, macaronlarımız gibi tatlı/tuzlu birçok seçeneğimiz var. Kahve severleri Caribou Coffee standina mutlaka bekliyoruz!”




“Festivalin ‘iyi kahve iyi süt’ destekçisiyiz”
Pınar Ürün ve Hizmet Geliştirme Uzmanı Derya Taşkan: “Pınar olarak Türkiye’de bir ilk olan ve geçtiğimiz yıl lansmanının gerçekleştirdiğimiz, Latte Art Barista Süt ile festivalin ‘iyi kahve iyi süt’ destekçisiyiz. Festival boyunca tadacağınız sütlü kahveler sizlere Pınar Barista Süt ile hazırlanıyor olacak. Kahve ve sütün mükemmel uyumunu yakalamak isteyenleri festivale bekliyoruz.” 





“Kahve ve İnsanlar: Tadım Nedir?”
Bu yıl beşincisi düzenlenen İstanbul Coffee Festival, keyifli ve bilgilendirici seminerler, eğlenceli workshoplar, artizan tatlara, lezzet dolu nitelikli kahveler ve canlı konserlere ev sahipliği yapıyor. Levon Bağış, Tuba Şatana ve Didem Şenol “Kahve ve İnsanlar: Tadım Nedir?” başlıklı panelde ziyaretçilerle önemli bilgiler paylaşmak üzere buluştu. 




Secco ve kahve kavurma markamız olan Null ile de buradayız”
Secco Coffee Genel Müdürü Aziz Kaya: “Festival hafta sonu daha da yoğun bir ziyaretçi kitlesi ağırlıyor. Bu yıl geçen yıldan farklı olarak hem Secco hem de kahve kavurma markamız olan Null ile de buradayız. Secco’nun kendi imal ettiği yiyeceklerin yanında Null’un kahve çekirdekleriyle hazırlanmış espresso bazlı kahve çeşitleri ikram ediyoruz. Bizler için yine keyifli bir festival oluyor.” 



 
“Festival ile markamızın bilinirliğini artırıyoruz”
Coffeemania Kurumsal İletişim Sorumlusu Evin Kobatan: “Menümüzdeki klasik kahveler, kruvasan, kurabiye ve limonatamız ile misafirlerimizi ağırlıyoruz. Festival oldukça yoğun ve keyifli geçiyor. Biz bu festival ile markamızın bilinirliğini artırıyor, ürünlerimizi daha çok kişiye ulaştırıyoruz.” 


 
Festivalda hem sektör profesyonelleri hem de kahve tutkunlarıyla buluşuyoruz”
Nescafe Milano Marka Müdürü Ömür Ünsal: “Nescafe Milano Nestle Professional’a bağlı bir marka. Bu yıl festivalde hem çekirdek kahve makinemiz hem de yağmur ormanları birliği sertifikalı çekirdek kahvemizle varız. Bu yıl ziyaretçilerimize latte art öğretiyoruz hem de icelatte ile ön plana çıkmak istedik. Festivalde hem sektör profesyonelleri hem de kahve tutkunlarıyla buluşuyoruz. Yine oldukça yoğun bir festival gerçekleşiyor.” 



 
“Festivalda da kahvelerimizi kendi çiftlik sütümüzle servis ediyoruz”
EspressoLab Bölge Müdürü Yasin Konar: ”Festival her yıl olduğu gibi son derece yoğun geçiyor. Bu yıl Hawaii ve Jamaika kahvelerimize yoğun bir ilgi var, ilk günden bu yana misafirlerimizden güzel geri dönüşler alıyoruz. Bunu yanı sıra kahvelerimizi kendi çiftlik sütümüzle servis ediyoruz. Her geçen yıl kahveye olan ilginin arttığını gözlemliyorum dolayısıyla bu tür festivallerin daha sık yapılmasından yanayım. Herkese keyifli festivaller diliyorum.”




“Del Fiano festival katılımcılarının oldukça ilgisini çekiyor”
Del Fiano ve Kahve.com Zekayi Arslan: “İstanbul Coffee Festival’da Del Fiano markamız ile varız. Kahve.com ise diğer fuarlarda sektör profesyonelleri ile buluşuyor. Kahve.com 25 ülkeden 100’e yakın çekirdekle bireysel kullanıcılara evde kahve demleme imkanı sunuyor. Online alışveriş kanalı. Del Fiano ise festival katılımcılarının oldukça ilgisini çekiyor, ziyaretçilerimize kendimizi yakından tanıtma fırsatı buluyoruz.”



 
Yeni ürünlerimizi festivaller sayesinde tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz”
Koza Gıda Kategori Müdürü Eda Doğdaş: “Bu yıl festivalde Mövenpick dondurmalarımız, Bicaldi kahvelerimiz ve DaVinci şuruplarımızla varız. Katılım ve ilgi beklediğimizin de ötesinde. Koza Gıda olarak yeni ürünlerimizi bu gibi festivaller sayesinde tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz.” 




“Kahveye olan ilginin artmasından çok memnunuz”
Nespresso Pazarlama ve Perakende Müdürü Banu Arslanoba: “Bu yıl standımızda yeni çıkan Master Origin kahvemiz var. Colombia, Etiyopya gibi bölgelerden özenle seçilmiş ve özenle işlenmiş kahvelerimiz bunlar. Tamamen bu kahvelerin temasını yansıtarak farklı kahve tariflerine farklı yan malzemeler ekleyerek tüm kahve severlere kahvelerimizi tanıtıyoruz. Ayrıca festivalin her yıl daha da oldukça yoğun görmesinden ve kahveye olan ilginin artmasından çok memnunuz.” 



 
Katılımcılar yeni teknolojilere ve yeni deneyimlere büyük ilgi gösteriyor”
Bsh Küçük Ev Aletleri Ürün Yöneticisi Gülbe Güzel Haskavuncu: “Siemens Ev Aletleri olarak bu sene 3’üncü defa İstanbul Kahve Festivali’nde kahve tutkunları ile buluşuyoruz. Bu sene de gecen seneler olduğu gibi katılımcılar yeni teknolojilere ve yeni deneyimlere büyük ilgi gösteriyor. Biz de ziyaretçilerimiz için dört tarafı farklı lezzet ve sürprizlerle dolu bir deneyim alanı kurduk. Ziyaretçiler, Siemens’in Home Connect özellikli kahve makinesi ile dünya lezzetlerini ya da diledikleri kahve lezzetini kendileri tablet üzerinden hazırlarken; bir yandan stantta bulunan ‘Dijital Cafe’ ve ‘Coffee Journey’ VR etkinlikleri ile dijital bir kahve deneyimi yaşıyor.”



Yorum Ekleyin :

İçeriklere yorum ekleyebilmek için lütfen kullanıcı girişi yapın.