Türkiye’ye özgü ürünlere Starbucks yorumu
foodinlife.com.tr - haber / Eklenme Tarihi: 06.11.2018 10:14:51

Türkiye’ye özgü ürünlere Starbucks yorumu

Starbucks, şüphesiz Türkiye’nin eskiye dayanan kahve kültürünü farklı boyuta taşıyan kahve markalarından biri. 2003 yılında Türkiye’de açtığı ilk mağazasının ardından Starbucks, bugün Türkiye genelinde 33 ilde 400’ü aşkın mağaza, 86 adet "We Proudly Serve" noktası ve 48 tane "Starbucks on the go premium self servis" noktasında misafirleri ile buluşturuyor. Dünya genelinde 77 ülkede 28 binin üzerinde mağaza sayısıyla hizmet veriyor. Kuruldukları ilk günden bu yana öncelikli hedeflerinin misafirlerine eşsiz bir deneyim sunmak olduğunu belirten Starbucks yetkilileri, “Misafirlerimizin Starbucks’ı ziyaret ettiklerinde; rahat ve keyifli bir ortam ve taze kahve kokusuyla karşılanmaları, kendilerine hizmet veren partnerlerimizin güler yüzle ve ürünlerimizle ilgili bilgi vererek iletişim kurmaları, sevdikleri içeceklerin her zaman aynı standartta ancak kişiye özel olarak hazırlanması ve hep istedikleri lezzette olması, markamıza duyulan sevginin önemli bir parçasıdır” açıklamasını yapıyor.

“Starbucks menüsü mevsimsel değişimler yaşıyor”
Yaz döneminde menüsünde Teavana Shaken Iced Tea, Cold Brew, Frappuccino ve Refresha gibi soğuk lezzetleri öne çıkaran Starbucks, kış döneminde ise Pumpkin Spice Latte ve Toffee Nut Latte gibi ikonikleşen içeceklere ve Teavana sıcak çaylara yer veriyor. Sınırlı miktarda üretilen nadir ve egzotik kahve çekirdeklerinin farklı demleme yöntemleriyle sunulduğu Starbucks Reserve mağazalarında hem özel içecek hem de yiyecek menüleriyle farklılaştıklarını bildiren Starbucks yetkilileri, şu bilgileri aktarıyor: “Türkiye’deki ilk mağazamızı açtığımız günden beri kahve kültürümüzün temel taşlarından Türk kahvesini misafirlerimize sunuyoruz. Geçtiğimiz senelerde menümüze Türk Kahvesi’nin ardından ilk kez Türkiye’den bir içecek soktuk. 2015 Starbucks Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Barista Şampiyonu’muzun yarışmada sahlepten esinlenerek hazırladığı imza içeceği ‘Tarçınlı Kış Lattesi’. Yiyecek menümüzde peynirli simit, zeytinli açma, siyez unlu poğaça ve kek gibi yerel lezzetler yer alıyor.”
 
Sonbaharın habercisi Pumpkin Spice Latte
Starbucks Türkiye’de en çok latte, white chocolate mocha ve filtre kahve tercih ediliyor. Starbucks’a özel Frappuccino ürünler ve el yapımı soğuk çaylar da yine dönemsel olarak değişen lezzetleriyle ilgiyle karşılanıyor. Yeşil kahve çekirdekleri özü içeren Refresha ürünleri yaz aylarının serinletici içecekleri arasında öne çıkıyor. Starbucks yetkilileri, sevilen diğer ürünlerini şöyle açıklıyor: “20 saat boyunca soğuk suda demlenen ve çok özel bir çekirdek harmanı ile hazırlanan Cold Brew ve Cold Brew Latte içeceklerimiz ile Iced Cappuccino’dan oluşan Cold Craft ürünlerimiz kahve severlerin her mevsim favorileri arasında yer alıyor. Sonbaharın da habercisi haline gelen içeceğimiz Pumpkin Spice Latte kısa süre içerisinde mağazalarımızda yerini alacak. Türkiye’de en çok tercih edilen yiyecekleklerimiz arasında ilk sırada lokal bir lezzet olan peynirli simit yer alıyor. Füme hindi-jambonlu sandviç ve havuçlu kek ise onun ardından gelen ürünlerimiz.”
 
Starbucks’tan espresso kapsül lezzeti
Starbucks Yetkilileri, geleceğe yönelik planları hakkında ise şu bilgileri aktarıyor: “Sonbahar döneminde Starbucks olarak, kaliteli yüzde 100 Arabica kahve çekirdeklerinden oluşan Nespresso ile uyumlu Espresso Kapsül portfoyünü misafirlerimiz ile buluşturacağız. Böylece misafirlerimiz, Starbucks kahve çekirdeklerinin lezzetini Starbucks kapsülleriyle evlerinin konforunda da deneyimleyebilecekler.”

Yorum Ekleyin :

İçeriklere yorum ekleyebilmek için lütfen kullanıcı girişi yapın.