Coffeeshop Company Viyana kahvesinin en soft halini sunuyor
foodinlife.com.tr - haber / Eklenme Tarihi: 09.11.2018 09:57:15

Coffeeshop Company Viyana kahvesinin en soft halini sunuyor

Coffeeshop Company, Avusturya’da 70 yıllık espresso makineleri üreten Scharf Grubu’nun franchising markası olarak 2012 yılından bu yana Türkiye’nin farklı lokasyonlarında hizmet veriyor. Marka dünyanın en iyi ve yumuşak içimli kahvesi olan Viyana kahveleriyle misafirlerine eşsiz kahve keyfi sunuyor. “From the farm in to the cup” sloganıyla yoluna devam eden Coffeeshop Company’i Genel Müdürü Tolga Özgül’den dinliyoruz.

Coffeeshop Company Türkiye’de 13 şubesi ile franchising markası olarak kahve severler ile buluşmaya devam ediyor. Özel üretimi ve kendine has aroması ile 50’den fazla çeşit kahveyi bünyesinde barındıran marka, şube sayısını 50’ye çıkarmayı hedefliyor. Tolga Özgül, Türkiye’ye gelen kahvelerin genelde içimi sert kahveler olduğunu belirterek, “İtalyan usulü kavrulmuş kahveler sert kahvelerdir. Viyana kahveleri ise dünyanın en iyi ve yumuşak içimli kahveleridir” diyor.

Tolga Özgül 2012 yılında Scharf Grub ile Csc A.Ş. arasında franchising anlaşması yapıyor ve Coffeeshop Company’i Türkiye pazarına taşıyor. Türkiye’deki ilk uluslararası kahve zincirinin yöneticilerinden biri olan Özgül, 20 yıldır bu sektörde başarısını sürdürüyor. Zengin yiyecek menüsüne sahip olan Coffeeshop Company’de bir Viyana klasiği olan Viyana şinitzelinin dışında dünya mutfağından seçme lezzetleri de misafirlerin beğenisine sunuluyor.
 
“Melange ve brauner bizim lokomotif tatlarımızdır”
Viyana kahve kültürünü Türkiye’ye taşıyan Coffeeshop Company’de önemli olan doğru menü planlaması yapmak. Markanın kriterleri arasında dengeli beslenme, mevsim, misafir kategorisi, çalışma koşulları, lezzet ve sunumlar yer alıyor. Tolga Özgül kahve çeşitlerinden ve en çok tercih edilen tatlarından şöyle bahsediyor: “Misafirlerimizin tutkunu olduğu Viyana klasiği kahvelerimizden melange ve brauner bizim lokomotif  tatlarımızdır. Kahvenin damaktaki dansını hissetmek isteyen herkesin denemesi gerekir. Öte yandan Viyana’ya özel sachertorte ve apfelstrudel turtalarımız da en sevilen lezzetlerimiz arasında yerini alıyor.”
 
“Türkiye pazarı dünya markalarının ilgisini çekiyor”
Son yıllarda yabancı markaların Türkiye’ye girmesi kahve kültürünü popüler hale getiriyor. Kahve tüketiminin büyük bir kısmı ise ev dışı tüketimde yani kafelerde tüketiliyor. Özgül Türkiye’de kişi başı kahve tüketiminin 600gr seviyelerinde olduğunu söylüyor. Ona karşılık kahve pazarının hızla büyüdüğüne dikkat çekerek, “Türkiye pazarı birçok dünya markasının ilgisini çekiyor” ifadelerine yer veriyor.

“Trendleri el birliği ile çabucak tüketiyoruz”
3. nesil kahveciliğin gelişimi ile birlikte kahveye yönelik düzenlenen etkinlikler ve festivallere dikkat çeken Özgül bu yeni trendin kahveden daha çok konuşulan görsel şova dönüştüğünü belirterek, “Trendleri el birliği ile çabucak tüketiyor ve yeniliğin getirdiği heyecanın peşine düşüyoruz. Biz şubelerimizde butik anlayışından çıkmamak adına filtre kahve içmek isteyen misafirlerimize kişiye özel sunumumuzda chemex ile masada yüzde 100 Arabica çekirdeklerini taze öğütüp demleyerek servis ediyoruz” diyor.
 
Türkiye’deki kahve sektörüne yönelik değerlendirmelerde bulunan Tolga Özgül, sözlerine şöyle son veriyor: “Geçmiş zamanlarda kahve ile bağını sadece Türk kahvesi ile sınırlı tutan Türk halkı, son yıllarda yeni kahve türlerine ve kahve dükkânlarına daha fazla ilgi gösteriyor. Kahve tutkunları farklı şekilde hazırlanmış kahve çeşitlerini denemekten keyif alıyor. Türkiye’de kahve sektörünün genç nüfusun tüketim alışkanlıkları ile şekillendiğini ve geliştiğini söyleyebiliriz. Önümüzdeki yıllarda Türkiye’deki kahve sektörünün daha fazla büyüyeceğini öngörüyorum.”
 
 
 

Yorum Ekleyin :

İçeriklere yorum ekleyebilmek için lütfen kullanıcı girişi yapın.